Így hozunk neked új ügyfeleket 5 lépésben
Új ügyfelek 5 lépésben
TOVÁBBI AJÁNLATAINK
Google AdWords fiókkezelés Facebook profilkezelés KEYPOZI - GOOGLE HELYEZÉSFIGYELÉS
Google AdWords fiókkezelés
Facebook profilkezelés
KEYPOZI - GOOGLE HELYEZÉSFIGYELÉS
Tovább

Tovább

Tovább


Így hozunk neked új ügyfeleket 5 lépésben
Így hozunk neked új ügyfeleket 5 lépésben

HOGYAN LESZ TÖBB ÜGYFELED 5 LÉPÉSBEN?

A kommunikáció információ befogadásából és információ küldéséből áll, ám a folyamat útjába legtöbbször valamilyen akadály gördül.

Mi megtaláljuk és eltüntetjük a kommunikációs offenzívád útjában álló akadályokat, amelyek a marketinged eredménytelenségét okozzák. Ezután feljavítjuk a marketingedet, hogy a megfelelő válaszokad adhasd ügyfeleidnek.


Akadályok

Általában azért hatástalan a marketing, mert rejtett akadályok vannak az eredményesség útjában. Pontosabban nem rejtettek, mert kívülről jól láthatók, csak lehet, hogy te nem látod, mert más szempontok miatt lényegtelennek tűnnek.

Mik lehetnek ezek az akadályok?

Ezek lehetnek: egy múlt-századi design, tökéletlen szolgáltatás, idejétmúlt termék, piaci átalakulások, kesze-kusza honlap, fókuszálatlan üzenetek, következetlen márkaépítés, kidolgozatlan buyer persona, másra vágyó vevő, pazarló adwords fiók, mogorva ügyfélszolgálat, aránytalan büdzsé, bármi. Végső soron elég egyetlen egy banánhéj, azon is el lehet csúszni, nem kell rögtön az apokalipszis lovasait sejteni a háttérben.


Hogyan lesz több ügyfeled 5 lépésben? 

 

1) Felismered, hogy változtatni kell a marketingeden

Fájdalmas felismerés, hisz ezt nem teljesen érted, hiszen jó a szolgáltatásod, megfizethető az ár, becsületes vagy, hirdetsz, odafigyelsz a marketingre, de valahogy mégsem jön az eredmény. Nem baj, mert ekkor kerülünk a képbe mi...

2) Arról kell beszélned, ami érdekli a vevőidet

Egyszerűen hangzó, ám igen összetett feladat, arról beszélni, ami érdekli a vevőidet. Ehhez ugyanis "mindent" tudni kell róluk. Kik ők és mi a problémájuk? Hogyan élik a meg a gondjaikat és mire vágynak? A céged hol és hogyan tud segíteni nekik? 

Lényegében minden létező érintkezési ponton (kontaktponton), ahol az ügyfél érintkezhet a márkáddal, megvizsgáljuk szakértő szemmel a kommunikációs üzeneteid milyenségét és hatásfokát. Vajon azt értik meg, amit te valóban mondani akartál? Vajon az ügyfelekben kialakult képzet megegyezik az általad elképzelttel?

Ez a lépés az érintkezési pontok külső-belső átvilágítása. Ezeken az érintkezési pontokon dől el, hogy szimpatikus, vagy aszimpatikus lesz-e a portékád. Megnyertél magadnak egy ügyfelet, vagy elveszítettél egyet. Vásárlási esélyt kapsz, vagy "később visszatérünk rá". Az analízis végén, a te érdekeidet szem előtt tartva megmondjuk, hogy hol és mit kell változtatnod, hogy azt mond, ami igazán érdekli őket. Hatásos és működő üzeneteket kell megalkotni.

3) Akkor, amikor fogékonyak a megoldásaidra

A vevővé válás nem 2 lépéses lineáris folyamat. Fázisai vannak, szakaszokra bontható egységekből áll és sajnos minden egyes szakaszban más és más üzenet kell, hogy érje őket. Ezért nem elég egyfajta kommunikációs csomagot készítened. Ennél több kell: lényegében minden érési szakaszhoz el kell készítenünk az odaillő üzeneteket. 

Amikor még érdeklődnek, akkor nem kell részletes leírás a termékről, elég csak egy apró figyelemfelkeltést elérni és majd később részletesen olvas. Ha ismered a fájdalompontjakat, akkor bizony arról kell kommunikálnod és érdeklődni fognak irántad. A megrendelés előtt viszont mindent infót, paramétert részletesen be kell mutatni a vevőnek, nem maradhat hiányérzete. A vásárlás után sem engedheted szabadon "kószálni", érdemes újabb értelmes ajánlatokkal megtalálni.

4) Olyan csatornát kell használnod, amire odafigyelnek

Az ügyfélfelmérés során kialakul majd egy mintázat, ami megmutatja, hogy milyen csatornákon kersztül jutnak el hozzád a vevőid. Ezeket a csatornákat is újra kell gondolni, mert elképzelhető, hogy az egyik a meglevő ügyfeleket érinti meg jobban, egy másik pedig mindennél alkalmasabb a figyelem felkeltésére, megragadására. Hatásosabb marketing megtervezése, felépítése magában foglalja azt is, hogy újratervezzük a csatornákat, aszerint, hogy melyik az amire a vevőid odafigyelnek.

5) Megvalósítás

Az újraépített kommunikációs aktivitásod így annak szól, akit érdekel, azt mondja, amit hallania kell, ráadásul megoldást ad a felmerülő problémájára, mert bizalmat épít.

Így a megfelelő csatornán, alkalmas időben, a kívánt hatást kiváltó üzenettel a jó megoldást fogod adni az ügyfeleidnek. Ennek így vásárlás lesz a vége.


A legelső lépés: egy akadálymentesítő konzultáció megtartása.

Azért, hogy elkezdhessük a probléma gyökerének a felkutatását, át kell beszélnünk a céged történtetét, bepillantást kell, hogy nyerjünk a vállalkozásod életébe, meg kell ismerjük a márkádat. Erre nem találtak még ki hatásosabb módot egy kávé melletti személyes találkozónál. 

Elképzelhető, hogy megoldjuk a fő problémádat egy találkozó alatt, vagy továbblépünk és komolyabban elkezdünk dolgozni együtt. Neked nincs más dolgod, mint jelentkezni a konzultációra, eljönni, és őszintén válaszolni a kérdéseinkre.

A kérdések főleg a márkára, a stratégiára és az ügyfelekkel történő érintkezési pontokra (kontaktpontok) vonatkoznak majd. Sokszor már az első alkalom is rávilágít olyan eldugott problémákra, melyet cégen belülről nem is vettél észre és több ügyfelet generál.

Vágj bele most! Hívj fel telefonon, + 36 30 9 457 634 vagy küldj egy emailt: halasi.a@in4media.hu

Az első konzultáció díja 15.000.- Ft

Garancia

Neked nincs kockázatod a konzultáció igénylésével, mert ha nem vagy elégedett a kapott információkkal, ha nem látod értelmét a további együttműködésnek, akkor ezt a pénzt nem kell kifizetned, visszaadjuk. Ha viszont, úgy érezted, hogy megértük a pénzünket, akkor busásan meg fog térülni ez a befektetés a céged a marketingjének fejlesztésébe.

Ha a fenti szolgáltatásokkal kapcsolatban bármilyen kérdésed, megjegyzésed van, vagy ajánlatot szeretnél kérni, tedd meg bátran: