Személyes konzultáció az eredményes marketingért
Személyes konzultáció
TOVÁBBI AJÁNLATAINK
Google AdWords fiókkezelés Facebook profilkezelés KEYPOZI - GOOGLE HELYEZÉSFIGYELÉS
Google AdWords fiókkezelés
Facebook profilkezelés
KEYPOZI - GOOGLE HELYEZÉSFIGYELÉS
Tovább

Tovább

Tovább


Személyes konzultáció az eredményes marketingért
Személyes konzultáció az eredményes marketingért

MIVEL FOGLALKOZUNK?

KOMMUNIKÁCIÓS AKADÁLYMENTESÍTÉS  UTÁN ÖSSZEKAPCSOLUNK AZ ÜGYFELEIDDEL!

 

A kommunikáció információ befogadásából és információ küldéséből áll, ám a folyamat útjába legtöbbször valamilyen akadály gördül.

Mi megtaláljuk és eltüntetjük a kommunikációs offenzívád útjában álló akadályokat, amelyek a     marketinged eredménytelenségét okozhatják.

 


A probléma

Általában azért hatástalan a kommunikáció, mert rejtett akadályok vannak az eredményes marketing útjában. Pontosabban nem rejtettek, mert kívülről jól láthatók, csak lehet, hogy te nem látod, mert más szempontok miatt lényegtelennek tűnnek.

Mik lehetnek ezek?

Ez lehet akár egy múlt-századi design, tökéletlen szolgáltatás, idejétmúlt termék, piaci átalakulások, kesze-kusza honlap, fókuszálatlan üzenetek, következetlen márkaépítés, kidolgozatlan buyer persona, másra vágyó vevő, pazarló adwords fiók, mogorva ügyfélszolgálat, aránytalan büdzsé, bármi. Végső soron elég egyetlen egy banánhéj, azon is el lehet csúszni, nem kell rögtön az apokalipszis lovasait sejteni a háttérben.


Hogyan lesz több ügyfeled, avagy az együttműködés 5 lépése! 

1) Frusztráció - kevés ügyfél, alacsony árbevétel.

Ezt nem teljesen érted, hiszen jó a szolgáltatásod, megfizethető az ár, becsületes vagy, hirdetsz, odafigyelsz a marketingre, de valahogy mégsem jön az eredmény. Így kerülünk a képbe mi...

2) Szakmai konzultáció

Összetett és bonyolult rendszert alkot minden egyes cég, szolgáltatás, vagy éppen termékelőállítás, és minden apró módosítás érdeksérelemmel, konfliktussal jár.

Azért, hogy elkezdhessük a probléma gyökerének a felkutatását, át kell beszélnünk a céged történtetét, bepillantást kell, hogy nyerjünk a vállalkozásod életébe, meg kell ismerjük a márkádat. Erre nem találtak még ki hatásosabb módot egy kávé melletti személyes találkozónál. 

3) Feltárás

Kommunikációs akadálymentesítés, hibafeltárás, vagy szakszóval kontaktanalízis.

Minden létező érintkezési ponton (kontaktponton), ahol az ügyfél érintkezhet a márkáddal, megvizsgáljuk tapasztalt, szakértő szemmel a kommunikációs üzeneteid hatásfokát. Vajon azt értik meg, amit te valóban mondani akartál? Vajon az ügyfelekben kialakult képzet megegyezik az általad elképzelttel?

Lényegében ez a folyamat az érintkezési pontok külső-belső átvilágítása. Ezeken az érintkezési pontokon dől el, hogy szimpatikus, vagy aszimpatikus lesz-e a portékád. Megnyertél magadnak egy ügyfelet, vagy elveszítettél egyet. Vásárlási esélyt kapsz, vagy "később visszatérünk rá". Az analízis végén, a te érdekeidet szem előtt tartva megmondjuk, hogy hol rontottad el. 

4) Újratervezés

Hatásosabb marketing megtervezése, felépítése.

Az analízis során feltárt hibákat a 25 éves tapasztalatunk felhasználásával közös erővel kiküszöböljük. A legnagyobb győzelmeket úgyis a vereségek tapasztalataiból lehet felépíteni. Az eredményes kommunikáció felépítése ott kezdődik, hogy megtervezzük és megalkotjuk minden egyes érintkezési ponton a kívánt hatást. Ez persze átalakításokkal, költségekkel, feszültségekkel jár, de megéri. Csak így lehet elérni ugyanis, hogy a marketing-újratervezés után az ügyfeleid azt gondolják az egyes pontokon, amit te üzenni akarsz.

5) Megvalósítás

Több ügyfél, több vásárlás.

Az újraépített kommunikációs aktivitásod így annak szól, akit érdekel, azt mondja, amit hallania kell, ráadásul megoldást ad a felmerülő problémájára, mert bizalmat épít. Ha a megfelelő helyen, a megfelelő időben, megfizethető áron, a megoldást adod az ügyfélben felmerülő kérdésre, akkor annak vásárlás lesz a vége.


Első lépés tehát egy akadálymentesítő konzultáció megtartása.

Lehet, hogy megoldjuk a problémádat egy találkozó alatt, vagy továbblépünk és komolyabban elkezdünk dolgozni együtt. Neked nincs más dolgod, mint jelentkezni a konzultációra, eljönni, és őszintén válaszolni a kérdéseinkre.

A kérdések főleg a márkára, a stratégiára és az ügyfelekkel türténő érintkezési pontokra (kontaktpontok) vonatkoznak majd. Sokszor már az első alkalom is rávilágít olyan eldugott problémákra, melyet cégen belülről nem is vettél észre.

Vágj bele most! Hívj fel telefonon, + 36 30 9 457 634 vagy küldj egy emailt: halasi.a@in4media.hu

Az első konzultáció díja 15.000.- Ft

Garancia

Neked nincs kockázatod a konzultáció igénylésével, mert ha nem vagy elégedett a kapott információkkal, ha nem látod értelmét a további együttműködésnek, akkor ezt a pénzt nem kell kifizetned, visszaadjuk. Ha viszont, úgy érezted, hogy megértük a pénzünket, akkor busásan meg fog térülni ez a befektetés a céged a marketingjének fejlesztésébe.

Ha a fenti szolgáltatásokkal kapcsolatban bármilyen kérdésed, megjegyzésed van, vagy ajánlatot szeretnél kérni, tedd meg bátran: