Hirdetés

Az internet korában sokan azt hiszik, hogy leáldozott a hagyományos hirdetési felületeknek. Ám ez nem igaz...

Az értéküzenetek - a létrejött arculatban, a marketingtervben és az akciótervben meghatározott szempontok szerint - összehangolt támadást indítanak a fogyasztókért. Ebben ma is fontos szerep jut az offline hirdetéseknek... Az előre meghatározott célcsoportra, földrajzilag lebontva, az offline eszközök széles tárházával csaphatsz le.
 

Mik ezek az eszközök?

  • újsághirdetés,
  • tv reklám,
  • rádióreklám,
  • szórólap,
  • prospektus,
  • poszter,
  • city light,
  • plakát,
  • járműreklám,
  • megállítótábla,
  • cégtábla,
  • világító reklám,
  • reklámajándék,
  • sajátmárkás újság,
  • kiadvány, eladáshelyi ösztönző.

Ezen eszközök egy meghatározott rend szerinti marketingprogram alapján hivatottak arra, hogy a fogyasztóidat rávegyék a vásárlásra. Ötletszerűen alkalmazva őket, sokkal gyengébb eredményt érhetsz csak el...


Ajánlat

Hogyan segíthetünk mi az offline hirdetések megvalósításában?

- Korábbi offline hirdetéseid elemzése, egy órás ingyenes konzultáció
- Offline stratégiád felülvizsgálata (ha nincs, akkor létrehozása)
- Célcsoport meghatározása, vevői viselkedés elemzése
- Offline tartalmak létrehozása
- Kampányterv
- Kampány lebonyolítása
- Eredmény mérése

Egyéni ajánlatcsomagért és árajánlatért keress minket!

Írj emailt a halasi.a@in4media.hu-ra és mi 24 órán belül válaszolunk!
Vagy hívj bennünket a +36-30-9-457-634-s számon.

 
Ha a fenti szolgáltatásokkal kapcsolatban bármilyen kérdésed, megjegyzésed van, vagy ajánlatot szeretnél kérni, tedd meg bátran: