Marketing konzultáció

  VEVŐKÖZPONTÚ MARKETING KONZULTÁCIÓS LEHETŐSÉG ÁPRILISRA

     Te miért keveredtél erre az oldalra?
  • Válságba került vagy stagnál a céged?
  • Nagyobbat akarsz szakítani a piaci tortából?
  • Hatásosabbá szeretnéd tenni a marketingedet?
  • Inspirációt keresel?
  • Most akarsz beindítani egy új vállalkozást vagy szolgáltatást?
  • Röviden a lényeg: növelni szeretnéd a vevőid számát és a bevételedet!!

Miben tudunk Neked segíteni?
Őszintén szólva: ezt most még nem lehet tudni, de néhány személyes konzultáció után már tudni fogjuk mindketten!

Amihez hozzásegítünk:
Az egy egyedi Vevőközpontú Marketingstratégia. Ez a két szó foglalja össze mindazt a tudást és gyakorlati tapasztalatot, melyet az elmúlt 20 év során megszereztünk a marketinges, piackutatói, tanácsadói munkáink során, és most szívesen megosztjuk veled a Te egyedi helyzetedhez igazítva.

Miért vevőközpontú?
Mert szerintünk a marketing csak akkor támogatja hatékonyan az eladást, ha az a vevő alapos ismeretén alapul. Ismernünk kell a vásárlót, hogy segíthessük neki a a jó döntésben, vagyis hogy Téged válasszon, mert olyan vevői élményt adsz a vevőidnek, mellyel mindkét fél nagyon elégedett.

Miért marketingstratégia?
Mert a marketing csak akkor hatásos, akkor hozza az eredményeket, ha a stratégiai gondolkodás szerepet kap a cég teljes vertikumában. Ha a szövegírótól kezdve az eladókon át a teljes személyzet egy irányba húz egy jól kidolgozott stratégia mentén.

Hogyan tudjuk megadni ezt Neked?
A Vevőközpontú Marketingkonzultációval. Ez egy személyes találkozókon alapuló hathetes együttműködés, mely alatt átvilágítjuk a céged teljes marketingjét, kommunikációját, arculatát, döntési preferenciáit. Kollegáimmal átnézzük a honlapod, hirdetéseid, szórólapjaid, prospektusaid hatásosságát, összehangoltságát, megismerjük a felszíni és a mélyebb vevői motivációkat, elemezzük a konverziós pontokat, a marketing adatokat. Végül, a másfél hónap elteltével egy hatásos marketingstratégia kerül a birtokodba - amit már csak meg kell valósítani…
 

  MILYEN LÉPÉSEK MENTÉN VILÁGÍTJUK ÁT A MARKETINGEDET?
 

1.
Megnézzük közösen, hogy hol tart a céged, mik az erősségeid, mik a gyengéid, honnan jössz, hova tartasz? Megtudjuk, hogy mennyire magávalragadó a történeted, hogy ki vagy Te?

2.
Feltérképezzük, hogy a fogyasztóiadat mi fogta meg, miért Téged választottak? Mi tesz vonzóvá a szemükben? Áttekintjük az arculatot, a honlapot, a hirdetéseket hatásosság, eredményesség szempontjából. Mi működik, mi kidobandó az anyagaidban?

3.
Megnézzük, hogy az érveid és az érzelmi hatásod milyen mértékben eredményesül a vásárlási folyamat során. Mennyire jött be a vevőknek az ajánlatod?

4.
Megvizsgáljuk a konverziós pontokat és azokat, ahol bármilyen mélységben interakció alakul ki a vevővel. Megpróbáljuk tesztelni a vevői élményeket. Kielemezzük a marketing adatokat a honlapodról, a facebook profilodról és az eladási helyekről.

5.
Ezek után a kapott eredményeket kielemezzük, és stratégiai módosítási javaslatokat teszünk le az asztalra a vevőszerzés hatásosságának növelése érdekében.

 

Hogyan indul majd a közös munka?
Most csak azt kell eldöntened, hogy frissítenél-e a marketingeden és szándékodban áll-e vevőközpontúbb, hatásosabb marketinget építeni?
Ha igen, akkor töltsd ki az alábbi űrlapot, melyben időpontot kérsz az első konzultációra. Ez egy ingyenes ismerkedő beszélgetés, hogy el tudjuk dönteni, szeretnénk-e komolyabb együttműködésbe fogni.

Mivel a konzultációs időpontok márciusra már beteltek, ezért áprilisban tudunk majd találkozni. Kérlek ezt vedd figyelembe, amikor időpontot kérsz.
Nos, belevágunk?
Igen, találkozót kérek áprilisra a Vevőközpontú Marketing Konzultáció részleteivel kapcsolatban!